معرفی کتاب سنجش در کلاس درس

کتاب توسط جیمز اچ مک میلان در سال ۲۰۱۸ نوشته شده است که توسط دکتر نادعلی پور، خانم اسدی و آقای دانیالی ترجمه و در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است.
جناب دکتر حاتمی، استاد دانشگاه تربیت مدرس،  مقدمه ای را بر آن نگاشتند.

کتاب در ۱۵ فصل و ۷۴۴ به نگارش در آمده است و شامل این موضوعات می باشد:
فصل اول: نقش سنجش در تدریس و یادگیری
فصل دوم: استاندارها و اهداف یادگیری شناختی
فصل سوم: سنجش کلاسی با کیفیت بالا
فصل چهارم: سنجش تکوینی آمیخته
فصل پنجم: سنجش تکوینی تراکم محور
فصل ششم: سنجش تراکمی بخش اول
فصل هفتم: سنجش تراکمی بخش دوم
فصل هشتم: سنجش پاسخ گزین

فصل نهم: سنجش پاسخ ساز
فصل دهم: سنجش عملکرد
فصل یازدهم: کارپوشه: کاغذی و الکترونیکی
فصل دوازدهم: سنجش مهارت ها و خصیصه های غیر شناختی
فصل سیزدهم: سنجش دانش آموزان با نیازهای ویژه
فصل چهاردهم: سنجش دانش آموزان متفاوت از نظر فرهنگی و زبانی
فصل پانزدهم: رتبه/ نمره دهی و گزارش عملکرد دانش آموز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *